Regulamin

Regulamin i warunki
Regulamin wynajmu Dobrostan domek w naturze .

 

§ 1. Postanowienia ogólne

 
1. Niniejszy Regulamin określa przedmiot świadczenia usług, odpowiedzialność oraz zasady wynajmu
i przebywania w Dobrostanie domku w naturze oraz na terenie przylegającym do domku.
2. Regulamin jest integralna częścią umowy, do zawarcia której dochodzi w momencie
zakwaterowania jak również poprzez dokonanie czynności konkludentnych (tj. doro- zumianych),
w szczególności poprzez dokonanie rezerwacji i/lub dokonanie wpłaty zadatku lub całej opłaty za
pobyt. Dokonując powyższych czynności każdy Gość potwierdza, iż zapoznał się z Regulaminem,
akceptuje i wyraża zgodę na warunki zawarte w Regulaminie.
3. Podmiotem świadczącym usługi jest Dobrostan Katarzyna Rodek, Szafarnia 28, 13-206 Kurzętnik
NIP: 7151725199.
4. Definicje:
1. Dobrostan domek w naturze  (zwany w dalszej części Regulaminu „domkiem”) to domek z
wyposażeniem i infrastruktura znajdującą się na działce pod adresem Szafarnia 28, 13-206
Kurzętnik.
2. Wynajmujący - Dobrostan Katarzyna Rodek Szafarnia 28, 13-206 Kurzętnik.
3. Najemca/Gość - osoba dokonująca najmu, zakwaterowana, korzystająca z domu Dobrostan domek
w naturze.
5. Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie domku i działki.
6. Regulamin jest dostępny do wglądu w Domu lub na stronie internetowej
www.dobrostanwnaturze.pl.
7. Parking na terenie kompleksu przeznaczony dla Gości jest bezpłatny, niestrzeżony i
monitorowany. Na terenie kompleksu znajdują się dwa miejsca parkingowe. Parko-wanie
dozwolone jest wyłącznie w wyznaczonym do tego miejscu.
8. Teren Kdomku i działki wokół budynku nie może być wykorzystywany w celach komercyjnych
i reklamowych bez zgody właścicieli miejsca.
9. Najemca chcąc udokumentować transakcję fakturą VAT powinien w momencie dokonywania
rezerwacji zgłosić ten fakt Wynajmującemu i podać dane nabywcy.
 
 

§ 2. Rezerwacja i płatności

 

1. Warunkiem rezerwacji Domu jest wpłata zadatku w wysokości 50% całości kwoty wynajmu
wskazanej na dokumencie potwierdzenia rezerwacji. Rezerwacja jest potwierdzona w chwili
zaksięgowania zadatku na koncie Wynajmującego lub po przesłaniu przez Najemcę potwierdzenia
przelewu. Czas na dokonanie wpłaty zadatku wynosi 48 godzin. Brak wpłaty zadatku rozumiemy
jest jako rezygnacja i anulowanie rezerwacji.
2. W przypadku rezygnacji z rezerwacji wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi, chyba, że rezygnacja
następuje nie później niż 30 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia pobytu.
3. W przypadku, gdy Gość nie pojawi się w Kompleksie w planowanym dniu przyjazdu, oznacza to
rezygnację Gościa z rezerwacji i przepadek zadatku.
4. Pozostała część kwoty za pobyt wynikająca z dokumentu potwierdzenia rezerwacji jest
pobierana z góry, najpóźniej w dniu przyjazdu - kartą płatniczą, gotówką lub przelewem na
konto do 3 dni roboczych przed przyjazdem.
5. Osoba wyznaczona do kontaktu z Gościem zobowiązana jest pomniejszyć przyjmowaną kwotę o
sumę wpłaconego wcześniej zadatku. W celu wyjaśnienia ewentualnych niejasności prosimy o
zachowanie i okazanie kopii dokonanej wpłaty.
6. Kaucja za pobyt w Dobrostanie domku w naturze wynosi 500 zł.
7. Kaucja pobierana jest na czas pobytu i stanowi zabezpieczenie na wypadek poczynionych szkód
podczas pobytu lub naruszenia zasad niniejszego Regulaminu. Kaucja jest zwracana przelewem na
konto Gościa do 14 dni roboczych po zakończeniu pobytu pod warunkiem, że stan techniczny
wszystkich przedmiotów stanowiących wyposażenie Domku, jak i samego budynku oraz terenu do
niego należącego, będzie nie gorszy niż przy przekazaniu Najemcy kluczy domku.
8. W przypadku wcześniejszego wyjazdu, nie przysługuje prawo zwrotu pieniędzy za niewykorzystane
dni pobytu.
9. Najemca zobowiązany jest do okazania dokumentu tożsamości w celu potwierdzenia tożsamości w
dniu przyjazdu oraz wskazania pozostałych Gości.
10. Życzenie przedłużenia pobytu o kolejne dni poza okres wskazany w rezerwacji, Gość
powinien zgłosić Wynajmującemu do godziny 20:00 dnia poprzedzającego dzień, w którym upływa
termin najmu domu. Przedłużenie pobytu jest możliwe w zależności od posiadanych wolnych
terminów.
11. W momencie dokonywania rezerwacji Najemca wyraża zgodę na umieszczenie swoich
danych osobowych w bazie danych Wynajmującego. Dane te będą wykorzystywane wyłącznie w
celu umożliwienia przeprowadzenia pełnego procesu rezerwacji.
12. Administratorem danych osobowych jest Dobrostan Katarzyna Rodek z siedzibą w
Kurzętniku, Szafarnia 28. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych znajdują się na
stronie internetowej www.dobrostanwnaturze.pl w „Polityka prywatności”.
 

§ 3. Pobyt i zakwaterowanie

 

1. Na terenie kompleksu obowiązuje cisza nocna w godzinach 22:00 - 7:00.
2. Osoby odwiedzające/niezakwaterowane mogą przebywać na terenie Kompleksu w godzinach 7:00
– 22:00
3. Zakwaterowanie i wykwaterowanie następuje na terenie Kompleksu Dobrostan domek w naturze
w obecności Wynajmującego lub osoby przez niego upoważnionej.
4. Doba hotelowa zaczyna się o godz. 16:00 w dniu przyjazdu, a kończy o godz. 10:00 w dniu
wyjazdu. Możliwe są indywidualne godziny przyjazdu i wyjazdu, do ustalenia z Wynajmującym.
5. Wynajem dotyczy każdorazowo całego Domku dla maksymalnie 4 osób. Minimalny czas wynajęcia
to 2 doby.
6. Gość zobowiązany jest do poinformowania Wynajmującego o planowanej godzinie dotarcia do
Domu, najpóźniej na 2 godziny przed przyjazdem.
7. Pozostanie na terenie obiektu lub pozostawienie swoich rzeczy, bez wcześniejszego ustalenia z
Wynajmującym po godzinie 10:00 w dniu wyjazdu jest traktowane jako przedłużenie pobytu, a
Wynajmujący ma prawo naliczyć opłatę za kolejną dobę według obowiązującego cennika.
8. Przedmioty pozostawione przez Gości na terenie obiektu, po zakończeniu pobytu nie będą
przechowywane.
9. Umowa zawarta pomiędzy Wynajmującym a Gościem/Najemcą obejmuje tylko i wyłącznie
wynajem Domu i przynależną do niego infrastrukturę rekreacyjną. Nie obejmuje dojazdu,
wyżywienia oraz organizacji czasu pobytu.
10. Palenie ogniska i grilla może odbyć się tylko w miejscu do tego wyznaczonym przez
Wynajmującego. Zabrania się pozostawiania rozpalonego ogniska bez nadzoru. W sytuacji, w
której rozpalony ogień będzie pozostawał bez nadzoru Wynajmujący może obciążyć Najemcę karą
w wysokości 1000 zł.
11. W pomieszczeniach mieszkalnych oraz innych obiektach na terenie „Dobrostanu domku w
naturze” obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych.
12. Za naruszenie punktu 10 i 11 niniejszego paragrafu Gość może zostać obciążony dodatkową
karą pieniężną w wysokości do 2000 zł.
13. Palenie na zewnątrz Domku jest możliwe, jednak obowiązuje wyrzucanie niedopałków do
specjalnie przygotowanych pojemników.
14. W Domku nie można chodzić w zabłoconych i mokrych butach. Prosimy o używanie obuwia
zmiennego wewnątrz Domu.
15. W Domku obowiązuje segregacja śmieci.
16. Obowiązuje całkowity zakaz wynoszenia z Domku elementów jego wyposażenia (np. meble,
urządzenia elektryczne, ręczniki, poduszki).
17. Dozwolone jest używanie kuchennych akcesoriów oraz tekstyliów na tarasie przyległym do
Domu.
18. Każdorazowo Gość opuszczający Domek, ze względów bezpieczeństwa, powinien zgasić
światło, zakręcić krany oraz zamknąć okna i drzwi (poprzez zatrzaśnięcie).
19. Obsługa obiektu nie ma prawa bez zgody Gościa wchodzić do wynajętego Domku, a tym
bardziej przemieszczania jego osobistych rzeczy. Prawo wejścia do wynajętego Domu pozostawia

się jedynie w przypadku zauważenia zagrożeń bezpieczeństwa Gości, sprzątania lub w przypadku
niestosowania się Gości do Regulaminu Domu.
20. Najemca zobowiązany jest używać Domku zgodnie z jego właściwościami i przeznaczeniem.
21. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia ciała, uszczerbku na zdrowiu lub
inne szkody powstałe w wyniku nieszczęśliwego wypadku będącego wynikiem nieprawidłowego
korzystania z tarasu przez Gościa i osoby przez niego wskazane jako przebywające wraz z nim w
Domku w okresie najmu.
22. W Domku, w widocznym miejscu znajdują się gaśnice, których należy użyć w przypadku
pojawienia się ognia oraz należy niezwłocznie o tym zdarzeniu poinformować Wynajmującego.
Nieuzasadnione użycie gaśnicy wiąże się z potrąceniem z kaucji kwoty 250 zł za sprzątanie i nową
gaśnicę.
23. Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej w Domku zabrania się:
1. Używać jakichkolwiek przyrządów lub aparatów zasilanych energią elektryczną lub gazową, nie
będących wyposażeniem tych pomieszczeń i mogących wytworzyć zagrożenie pożarowe np.
grzałek elektrycznych, grzejników, palników gazowych.
2. Wnoszenia łatwopalnych materiałów, materiałów wybuchowych, fajerwerków oraz materiałów o
nieprzyjemnym zapachu.
3. Rozpalanie ogniska lub używanie grilla możliwe jest wyłącznie w miejscu do tego
przeznaczonym. Na terenie lasu obowiązuje CAŁKOWITY ZAKAZ używania otwartego ognia.
24. W przypadku wystąpienia usterek technicznych Gość proszony jest o jak najszybsze zgłaszanie
ich Wynajmującemu, co umożliwi odpowiednią reakcję oraz działanie.
 
25. Gość nie ma prawa bez wcześniejszej pisemnej zgody Wynajmującego dokonywać
jakichkolwiek napraw lub czynić jakichkolwiek nakładów lub zmian w Domku i na jego terenie. O
konieczności dokonania napraw lub nakładów Najemca zobowiązany jest niezwłocznie
poinformować Wynajmującego .
 26. Uwagi co do zastanych uszkodzeń i zniszczeń należy zgłosić natychmiast do Wynajmującego.
Wynajmujący dopuszcza możliwość stwierdzenia uszkodzeń tzw. ukrytych. Brak uwag ze strony
Gościa, co do takich uszkodzeń w ciągu 4 godzin po otrzymaniu kluczy oznacza, że Gość nie ma
zastrzeżeń co do całego Kompleksu, a wszystkie urządzenia i meble znajdują się w ilości zgodnej z
zestawieniem wyposażenia i w dobrym stanie.
27. Cena usług świadczonych przez właściciela nie obejmuje kosztów ubezpieczenia. Z usług
korzystają Goście na własne ryzyko. Za doznane urazy, szkody i zniszczenie majątku (szkody
spowodowane na zdrowiu i majątku trzeciej osoby), również za kradzież bagaży w czasie całego
pobytu, właściciel nie ponosi odpowiedzialności.
 
28. Teren obiektu jest monitorowany poprzez monitoring wizyjny. Zasięg kamer obejmuje parking
oraz teren rekreacyjny z ogniskiem.
 

§ 4. Odpowiedzialność Gości

 

1. Goście po przyjeździe, ale przed zakwaterowaniem zobowiązani są odebrać Domek, tzn. sprawdzić
stan wyposażenia m.in meble, okna, kabinę prysznicową i pozostałe urzadzenia znajdujące się w
Domu.
2. Gość ponosi całkowitą odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia,
zniszczenia przedmiotów wyposażenia lub urządzeń technicznych powstałe z ich winy umyślnej lub
nieumyślnej.
3. Najemca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody spowodowane przez osoby
odwiedzające/niezameldowane oraz osoby im towarzyszące.
4. Za bezpieczeństwo dzieci na terenie obiektu odpowiadają Rodzice lub Opiekunowie.
5. Ewentualne uszkodzenia będą rozliczane do 7 dni po wykwaterowaniu według wyceny
sporządzonej przez Wynajmującego na podstawie cen rynkowych. Jeśli koszt zniszczeń przekroczy
wysokość pobranej podczas zakwaterowania kaucji 500 zł, wynajmujący ma prawo wystawić
Gościom fakturę, która pokryje pozostałe koszty zniszczeń.
6. Gość nie może przekazywać, udostępniać, podnajmować Domku osobom trzecim; Domek nie
może być zamieszkany lub użytkowany przez większą liczbę osób i dni, aniżeli zgłoszoną przy
rezerwacji i wpłacie zadatku. Koszt pobytu każdej osoby dorosłej powyżej 4 wynosi 150 zł / dobę,
przy czym Najemca zostanie obciążony kwotą za okres całego pobytu, niezależnie od tego przez
ile dni na terenie obiektu będą przebywać dodatkowe osoby.
7. Goście odpowiadają finansowo za szkody powstałe z ich winy w domu w czasie ich pobytu i
wyrażają zgodę na to, aby wszelkie naprawy zniszczeń, uzupełnienie braków w wyposażeniu lub
usunięcia usterek wykonane zostały na ich koszt lub do zapłaty odszkodowania w pełni
pokrywającego wartość poniesionych strat, najpóźniej w dniu wyjazdu gotówką do rąk
Wynajmującego lub osoby odpowiedzialnej za klucze. Wynajmujący/właściciel uszkodzonego
mienia decyduje o sposobie naprawienia szkody.
8. Opiekunowie prawni ponosić będą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody przedmiotów
wyposażenia i urządzeń technicznych powstałe w wyniku działania dzieci.
9. Korzystając z rowerów należących do Wynajmującego, należy używać ich zgodnie z
przeznaczeniem i w miejscach publicznych prosimy o przypinanie rowerów poprzez załączone
zapięcie rowerowe.

§ 5. Odpowiedzialność Wynajmującego

 

1. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za przejściowe niedogodności występujace u
niezależnych dostawców spowodowane np. czasowym brakiem wody, prądu, inernetu itp.

2. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za sytuacje, awarie i ich skutki od niego niezależne.
3. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego
pojazdu należącego do Gościa.
4. Wynajmujący zastrzega sobie prawo do żądania opuszczenia Domku, Gościom nie
przestrzegającym Regulaminu, a także w sytuacji, gdy Goście szczególnie zakłócają spokój innym
osobo przebywającym w najbliższej okolicy np. sąsiadom.
5. Za rzeczy pozostawione w Domu Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności. Prosimy o
zachowanie należytej staranności związanej z zamykaniem okien i drzwi w momencie opuszczania
domu.
6. Wynajmujący zastrzega sobie prawo do odwołania rezerwacji z przyczyn losowych, niezależnych
od niego, wraz ze zwrotem poniesionych kosztów rezerwacyjnych na konto Gościa w terminie 7
dni.
7. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty pozostawione przez Gości na terenie
obiektu.
8. Wynajmujący nie odpowiada za wypadki będące konsekwencją nieodpowiedzialnego zachowania
Gości, bądź niezgodnego z Regulaminem miejsca pobytu.

§ 6. Zasady dotyczące pobytu zwierząt

 

1. Zwierzęta w Dobrostanie domku w naturze są mile widziane (po wcześniejszym uzgodnieniu z
Wynajmującym). Opłata jednorazowa to 150 zł.
2. Zwierzaki powinny mieć swoje legowiska.
3. Teren wokół domku nie jest ogrodzony, w pobliżu są dzikie zwierzęta.
4. Pobyt psa tylko z ważnym świadectwem szczepień. Właściciele psów zobowiązani są do sprzątania
terenu po swoich pupilach.
5. Obecność zwierząt nie może zakłócać wypoczynku innym.
6. Zwierzaki nie mogą spać na kanapie i łóżkach.
7. Zwierzęta nie mogą zagrażać i przeszkadzać osobom mieszkającym w pobliżu.
8. Pies na terenie ośrodka musi być pod pełną kontrolą właściciela psa.
9. Zwierzę nie może przebywać/ być zamykane samo w Domku.
10. Psy muszą być wyprowadzane na smyczy, pod opieką właściciela bądź osoby upoważnionej.
11. Psy ras uznawanych za agresywne należy prowadzić na smyczy i w kagańcu.
12. Właściciel psa pokrywa koszty wszelkich szkód spowodowanych przez swojego psa.

 

§ 8. Reklamacje
 

1. Goście mają prawo zgłosić Wynajmującemu reklamację osobiście, telefonicznie lub pisemnie.

2. Reklamacje nie mają wpływu na termin trwającego pobytu i wysokość opłaty.
3. Wynajmujący zastrzega sobie prawo do odpowiedzi na reklamację do 14 dni od daty zgłoszenia.
4. Prawem właściwym dla sporów pomiędzy Wynajmującym a Gościem jest prawo polskie.
Ewentualne spory rozstrzygane będą polubownie, a w przypadku nieporozumienia sądem
właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Wynajmującego.

 

 

Polityka Prywatności

Poniższa Polityka Prywatności określa zasady zapisywania i uzyskiwania dostępu do danych na Urządzeniach Użytkowników korzystających z Serwisu do celów świadczenia usług drogą elektroniczną przez Administratora oraz zasady gromadzenia i przetwarzania danych osobowych Użytkowników, które zostały podane przez nich osobiście i dobrowolnie za pośrednictwem narzędzi dostępnych w Serwisie.

Poniższa Polityka Prywatności jest integralną częścią Regulaminu Serwisu, który określa zasady, prawa i obowiązki Użytkowników korzystających z Serwisu.

§1 Definicje

  • Serwis - serwis internetowy "Dobrostan Domek w Naturze" działający pod adresem https://dobrostanwnaturze.pl
  • Serwis zewnętrzny - serwisy internetowe partnerów, usługodawców lub usługobiorców współpracujących z Administratorem

Administrator Serwisu / Danych - Administratorem Serwisu oraz Administratorem Danych (dalej Administrator) jest firma Dobrostan Katarzyna Rodek, Szafarnia 28, 13-206 Kurzętnik NIP: 7151725199, świadcząca usługi drogą elektroniczną za pośrednictwem Serwisu

  • Użytkownik - osoba fizyczna, dla której Administrator świadczy usługi drogą elektroniczną za pośrednictwem Serwisu
  • Urządzenie - elektroniczne urządzenie wraz z oprogramowaniem, za pośrednictwem którego Użytkownik uzyskuje dostęp do Serwisu
  • Cookies (ciasteczka) - dane tekstowe gromadzone w formie plików zamieszczanych na Urządzeniu Użytkownika
  • RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
  • Dane osobowe - oznaczają informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej („osobie, której dane dotyczą”); możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to osoba, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy lub jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby fizycznej
  • Przetwarzanie - oznacza operację lub zestaw operacji wykonywanych na danych osobowych lub zestawach danych osobowych w sposób zautomatyzowany lub niezautomatyzowany, taką jak zbieranie, utrwalanie, organizowanie, porządkowanie, przechowywanie, adaptowanie lub modyfikowanie, pobieranie, przeglądanie, wykorzystywanie, ujawnianie poprzez przesłanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju udostępnianie, dopasowywanie lub łączenie, ograniczanie, usuwanie lub niszczenie
  • Ograniczenie przetwarzania - oznacza oznaczenie przechowywanych danych osobowych w celu ograniczenia ich przyszłego przetwarzania
  • Profilowanie - oznacza dowolną formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej, w szczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących efektów pracy tej osoby fizycznej, jej sytuacji ekonomicznej, zdrowia, osobistych preferencji, zainteresowań, wiarygodności, zachowania, lokalizacji lub przemieszczania się
  • Zgoda - zgoda osoby, której dane dotyczą oznacza dobrowolne, konkretne, świadome i jednoznaczne okazanie woli, którym osoba, której dane dotyczą, w formie oświadczenia lub wyraźnego działania potwierdzającego, przyzwala na przetwarzanie dotyczących jej danych osobowych
  • Naruszenie ochrony danych osobowych - oznacza naruszenie bezpieczeństwa prowadzące do przypadkowego lub niezgodnego z prawem zniszczenia, utracenia, zmodyfikowania, nieuprawnionego ujawnienia lub nieuprawnionego dostępu do danych osobowych przesyłanych, przechowywanych lub w inny sposób przetwarzanych
  • Pseudonimizacja - oznacza przetworzenie danych osobowych w taki sposób, by nie można ich było już przypisać konkretnej osobie, której dane dotyczą, bez użycia dodatkowych informacji, pod warunkiem że takie dodatkowe informacje są przechowywane osobno i są objęte środkami technicznymi i organizacyjnymi uniemożliwiającymi ich przypisanie zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej
  • Anonimizacja - Anonimizacja danych to nieodwracalny proces operacji na danych, który niszczy / nadpisuje "dane osobowe" uniemożliwiając identyfikację, lub powiązanie danego rekordu z konkretnym użytkownikiem lub osobą fizyczną

§2 Inspektor Ochrony Danych

Na podstawie Art. 37 RODO, Administrator nie powołał Inspektora Ochrony Danych.

W sprawach dotyczących przetwarzania danych, w tym danych osobowych, należy kontaktować się bezpośrednio z Administratorem.

§3 Rodzaje Plików Cookies

  • Cookies wewnętrzne - pliki zamieszczane i odczytywane z Urządzenia Użytkownika przez system teleinformatyczny Serwisu
  • Cookies zewnętrzne - pliki zamieszczane i odczytywane z Urządzenia Użytkownika przez systemy teleinformatyczne Serwisów zewnętrznych. Skrypty Serwisów zewnętrznych, które mogą umieszczać pliki Cookies na Urządzeniach Użytkownika zostały świadomie umieszczone w Serwisie poprzez skrypty i usługi udostępnione i zainstalowane w Serwisie
  • Cookies sesyjne - pliki zamieszczane i odczytywane z Urządzenia Użytkownika przez Serwis podczas jednej sesji danego Urządzenia. Po zakończeniu sesji pliki są usuwane z Urządzenia Użytkownika
  • Cookies trwałe - pliki zamieszczane i odczytywane z Urządzenia Użytkownika przez Serwis do momentu ich ręcznego usunięcia. Pliki nie są usuwane automatycznie po zakończeniu sesji Urządzenia chyba że konfiguracja Urządzenia Użytkownika jest ustawiona na tryb usuwanie plików Cookie po zakończeniu sesji Urządzenia

§4 Bezpieczeństwo składowania danych

  • Mechanizmy składowania i odczytu plików Cookie - Mechanizmy składowania, odczytu i wymiany danych pomiędzy Plikami Cookies zapisywanymi na Urządzeniu Użytkownika a Serwisem są realizowane poprzez wbudowane mechanizmy przeglądarek internetowych i nie pozwalają na pobieranie innych danych z Urządzenia Użytkownika lub danych innych witryn internetowych, które odwiedzał Użytkownik, w tym danych osobowych ani informacji poufnych. Przeniesienie na Urządzenie Użytkownika wirusów, koni trojańskich oraz innych robaków jest także praktycznie niemożliwe.
  • Cookie wewnętrzne - zastosowane przez Administratora pliki Cookie są bezpieczne dla Urządzeń Użytkowników i nie zawierają skryptów, treści lub informacji mogących zagrażać bezpieczeństwu danych osobowych lub bezpieczeństwu Urządzenia z którego korzysta Użytkownik.
  • Cookie zewnętrzne - Administrator dokonuje wszelkich możliwych działań w celu weryfikacji i doboru partnerów serwisu w kontekście bezpieczeństwa Użytkowników. Administrator do współpracy dobiera znanych, dużych partnerów o globalnym zaufaniu społecznym. Nie posiada on jednak pełnej kontroli nad zawartością plików Cookie pochodzących od zewnętrznych partnerów. Za bezpieczeństwo plików Cookie, ich zawartość oraz zgodne z licencją wykorzystanie przez zainstalowane w serwisie Skrypty, pochodzących z Serwisów zewnętrznych, Administrator nie ponosi odpowiedzialności na tyle na ile pozwala na to prawo. Lista partnerów zamieszczona jest w dalszej części Polityki Prywatności.
  • Kontrola plików Cookie

 

  • Użytkownik może w dowolnym momencie usunąć wszelkie zapisane do tej pory pliki Cookie korzystając z narzędzi Urządzenia Użytkownika, za pośrednictwem którego Użytkownik korzysta z usług Serwisu.

 

  • Zagrożenia po stronie Użytkownika - Administrator stosuje wszelkie możliwe środki techniczne w celu zapewnienia bezpieczeństwa danych umieszczanych w plikach Cookie. Należy jednak zwrócić uwagę, że zapewnienie bezpieczeństwa tych danych zależy od obu stron w tym działalności Użytkownika. Administrator nie bierze odpowiedzialności za przechwycenie tych danych, podszycie się pod sesję Użytkownika lub ich usunięcie, na skutek świadomej lub nieświadomej działalność Użytkownika, wirusów, koni trojańskich i innego oprogramowania szpiegującego, którymi może jest lub było zainfekowane Urządzenie Użytkownika. Użytkownicy w celu zabezpieczenia się przed tymi zagrożeniami powinni stosować się do zaleceń bezpiecznego korzystania z sieci.
  • Przechowywanie danych osobowych - Administrator zapewnia, że dokonuje wszelkich starań, by przetwarzane dane osobowe wprowadzone dobrowolnie przez Użytkowników były bezpieczne, dostęp do nich był ograniczony i realizowany zgodnie z ich przeznaczeniem i celami przetwarzania. Administrator zapewnia także, że dokonuje wszelkich starań w celu zabezpieczenia posiadanych danych przed ich utratą, poprzez stosowanie odpowiednich zabezpieczeń fizycznych jak i organizacyjnych.

§5 Cele do których wykorzystywane są pliki Cookie

  • Usprawnienie i ułatwienie dostępu do Serwisu
  • Marketing, Remarketing w serwisach zewnętrznych
  • Usługi serwowania reklam
  • Usługi afiliacyjne
  • Prowadzenie statystyk (użytkowników, ilości odwiedzin, rodzajów urządzeń, łącze itp.)
  • Serwowanie usług multimedialnych
  • Świadczenie usług społecznościowych

§6 Cele przetwarzania danych osobowych

Dane osobowe dobrowolnie podane przez Użytkowników są przetwarzane w jednym z następujących celów:

  • Realizacji usług elektronicznych:
    • Usługi rejestracji i utrzymania konta Użytkownika w Serwisie i funkcjonalności z nim związanych
    • Usługi udostępniania informacji o treści umieszczonych w Serwisie w serwisach społecznościowych lub innych witrynach.
  • Komunikacji Administratora z Użytkownikami w sprawach związanych z Serwisem oraz ochrony danych
  • Zapewnienia prawnie uzasadnionego interesu Administratora

Dane o Użytkownikach gromadzone anonimowo i automatycznie są przetwarzane w następujących celach:

  • Prowadzenie statystyk
  • Remarketing
  • Serwowanie reklam dostosowanych do preferencji Użytkowników
  • Obsługi programów afiliacyjnych
  • Zapewnienia prawnie uzasadnionego interesu Administratora

§7 Pliki Cookies Serwisów zewnętrznych

Administrator w Serwisie wykorzystuje skrypty javascript i komponenty webowe partnerów, którzy mogą umieszczać własne pliki cookies na Urządzeniu Użytkownika. Pamiętaj, że w ustawieniach swojej przeglądarki możesz sam decydować o dozwolonych plikach cookies jakie mogą być używane przez poszczególne witryny internetowe. Poniżej znajduje się lista partnerów lub ich usług zaimplementowanych w Serwisie, mogących umieszczać pliki cookies:

Usługi świadczone przez podmioty trzecie są poza kontrolą Administratora. Podmioty te mogą w każdej chwili zmienić swoje warunki świadczenia usług, polityki prywatności, cel przetwarzania danych oraz sposów wykorzystywania plików cookie.

§8 Rodzaje gromadzonych danych

Serwis gromadzi dane o Użytkownikach. Cześć danych jest gromadzona automatycznie i anonimowo, a część danych to dane osobowe podane dobrowolnie przez Użytkowników w trakcie zapisywania się do poszczególnych usług oferowanych przez Serwis.

Anonimowe dane gromadzone automatycznie:

  • Adres IP
  • Typ przeglądarki
  • Rozdzielczość ekranu
  • Przybliżona lokalizacja
  • Otwierane podstrony serwisu
  • Czas spędzony na odpowiedniej podstronie serwisu
  • Rodzaj systemu operacyjnego
  • Adres poprzedniej podstrony
  • Adres strony odsyłającej
  • Język przeglądarki
  • Prędkość łącza internetowego
  • Dostawca usług internetowych

Dane gromadzone podczas rejestracji:

  • Imię / nazwisko / pseudonim
  • Login
  • Adres e-mail
  • Data urodzenia / wiek
  • Numer telefonu
  • Adres IP (zbierane automatycznie)
  • Numer NIP

Dane gromadzone podczas zapisu do usługi Newsletter

  • Imię / nazwisko / pseudonim
  • Adres e-mail
  • Adres IP (zbierane automatycznie)

Część danych (bez danych identyfikujących) może być przechowywana w plikach cookies. Cześć danych (bez danych identyfikujących) może być przekazywana do dostawcy usług statystycznych.

§9 Dostęp do danych osobowych przez podmioty trzecie

Co do zasady jedynym odbiorcą danych osobowych podawanych przez Użytkowników jest Administrator. Dane gromadzone w ramach świadczonych usług nie są przekazywane ani odsprzedawane podmiotom trzecim.

Dostęp do danych (najczęściej na podstawie Umowy powierzenia przetwarzania danych) mogą posiadać podmioty, odpowiedzialne za utrzymania infrastruktury i usług niezbędnych do prowadzenia serwisu tj.:

  • Firmy hostingowe, świadczące usługi hostingu, SEO lub usług pokrewnych dla Administratora
  • Firmy, za pośrednictwem których świadczona jest usługa Newslettera
  • Firmy pośredniczące w płatnościach on-line za towaru lub usługi oferowane w ramach Serwisu (w przypadku dokonywania transakcji zakupu w Serwisie)

Powierzenie przetwarzania danych osobowych - Usługi Hostingu, VPS lub Serwerów Dedykowanych

Administrator w celu prowadzenia serwisu korzysta z usług zewnętrznego dostawcy hostingu, VPS lub Serwerów Dedykowanych - WIX . Wszelkie dane gromadzone i przetwarzane w serwisie są przechowywane i przetwarzane w infrastrukturze usługodawcy zlokalizowanej w Polsce. Istnieje możliwość dostępu do danych wskutek prac serwisowych realizowanych przez personel usługodawcy. Dostęp do tych danych reguluje umowa zawarta pomiędzy Administratorem a Usługodawcą.

 

Przetwarzanie danych w przypadku płatności on-line

W przypadku realizacji płatności on-line, wszelkie dane dotyczące płatności przekazywane są bezpośrednio przez Użytkownika podmiotowi realizującemu płatność - PayNow. Wybrane dane niezbędne do realizacji transakcji są następnie przekazywane przez ten podmiot Administratorowi. Przekazanie danych reguluje umowa zawarta pomiędzy Administratorem a Usługodawcą.

 

§10 Sposób przetwarzania danych osobowych

Dane osobowe podane dobrowolnie przez Użytkowników:

  • Dane osobowe nie będą przekazywane poza Unię Europejską, chyba że zostały opublikowane na skutek indywidualnego działania Użytkownika (np. wprowadzenie komentarza lub wpisu), co sprawi, że dane będą dostępne dla każdej osoby odwiedzającej serwis.
  • Dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji (profilowania).
  • Dane osobowe nie będą odsprzedawane podmiotom trzecim.

Dane anonimowe (bez danych osobowych) gromadzone automatycznie:

  • Dane anonimowe (bez danych osobowych) będą przekazywane poza Unię Europejską.
  • Dane anonimowe (bez danych osobowych) nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji (profilowania).
  • Dane anonimowe (bez danych osobowych) nie będą odsprzedawane podmiotom trzecim.

§11 Podstawy prawne przetwarzania danych osobowych

Serwis gromadzi i przetwarza dane Użytkowników na podstawie:

  • Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
    • art. 6 ust. 1 lit. a
      osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów
    • art. 6 ust. 1 lit. b
      przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy
    • art. 6 ust. 1 lit. f
      przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią
  • Ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018 poz. 1000)
  • Ustawa z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. 2004 nr 171 poz. 1800)
  • Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. 1994 Nr 24 poz. 83)

§12 Okres przetwarzania danych osobowych

Dane osobowe podane dobrowolnie przez Użytkowników:

Co do zasady wskazane dane osobowe są przechowywane wyłącznie przez okres świadczenia Usługi w ramach Serwisu przez Administratora. Są one usuwane lub anonimizowane w okresie do 30 dni od chwili zakończenia świadczenia usług (np. usunięcie zarejestrowanego konta użytkownika, wypisanie z listy Newsletter, itp.)

Wyjątek stanowi sytuacja, która wymaga zabezpieczenia prawnie uzasadnionych celów dalszego przetwarzania tych danych przez Administratora. W takiej sytuacji Administrator będzie przechowywał wskazane dane, od czasu żądania ich usunięcia przez Użytkownika, nie dłużej niż przez okres 3 lat w przypadku naruszenia lub podejrzenia naruszenia zapisów regulaminu serwisu przez Użytkownika

Dane anonimowe (bez danych osobowych) gromadzone automatycznie:

Anonimowe dane statystyczne, niestanowiące danych osobowych, są przechowywane przez Administratora w celu prowadzenia statystyk serwisu przez czas nieoznaczony.

§13 Prawa Użytkowników związane z przetwarzaniem danych osobowych

Serwis gromadzi i przetwarza dane Użytkowników na podstawie:

  • Prawo dostępu do danych osobowych
    Użytkownikom przysługuje prawo uzyskania dostępu do swoich danych osobowych, realizowane na żądanie złożone do Administratora
  • Prawo do sprostowania danych osobowych
    Użytkownikom przysługuje prawo żądania od Administratora niezwłocznego sprostowania danych osobowych, które są nieprawidłowe lub / oraz uzupełnienia niekompletnych danych osobowych, realizowane na żądanie złożone do Administratora
  • Prawo do usunięcia danych osobowych
    Użytkownikom przysługuje prawo żądania od Administratora niezwłocznego usunięcia danych osobowych, realizowane na żądanie złożone do Administratora W przypadku kont użytkowników, usunięcie danych polega na anonimizacji danych umożliwiających identyfikację Użytkownika. Administrator zastrzega sobie prawo wstrzymania realizacji żądania usunięcia danych w celu ochrony prawnie uzasadnionego interesu Administratora (np. w gdy Użytkownik dopuścił się naruszenia Regulaminu czy dane zostały pozyskane wskutek prowadzonej korespondencji).
    W przypadku usługi Newsletter, Użytkownik ma możliwość samodzielnego usunięcia swoich danych osobowych korzystając z odnośnika umieszczonego w każdej przesyłanej wiadomości e-mail.
  • Prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych
    Użytkownikom przysługuje prawo ograniczenia przetwarzania danych osobowych w przypadkach wskazanych w art. 18 RODO, m.in. kwestionowania prawidłowość danych osobowych, realizowane na żądanie złożone do Administratora
  • Prawo do przenoszenia danych osobowych
    Użytkownikom przysługuje prawo uzyskania od Administratora, danych osobowych dotyczących Użytkownika w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego, realizowane na żądanie złożone do Administratora
  • Prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych
    Użytkownikom przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych osobowych w przypadkach określonych w art. 21 RODO, realizowane na żądanie złożone do Administratora
  • Prawo wniesienia skargi
    Użytkownikom przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych.

§14 Kontakt do Administratora

Z Administratorem można skontaktować się w jeden z poniższych sposobów

Adres pocztowy - Dobrostan Katarzyna Rodek, Szafarnia 28, 13-206 Kurzętnik Zamienie

§15 Wymagania Serwisu

  • Ograniczenie zapisu i dostępu do plików Cookie na Urządzeniu Użytkownika może spowodować nieprawidłowe działanie niektórych funkcji Serwisu.
  • Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za nieprawidłowo działające funkcje Serwisu w przypadku gdy Użytkownik ograniczy w jakikolwiek sposób możliwość zapisywania i odczytu plików Cookie.

§16 Linki zewnętrzne

W Serwisie - artykułach, postach czy wpisach mogą znajdować się odnośniki do witryn zewnętrznych, z którymi Właściciel serwisu nie współpracuje. Linki te oraz strony lub pliki pod nimi wskazane mogą być niebezpieczne dla Twojego Urządzenia lub stanowić zagrożenie bezpieczeństwa Twoich danych. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za zawartość znajdującą się poza Serwisem.

§17 Zmiany w Polityce Prywatności

  • Administrator zastrzega sobie prawo do dowolnej zmiany niniejszej Polityki Prywatności bez konieczności informowania o tym Użytkowników w zakresie stosowania i wykorzystywania danych anonimowych lub stosowania plików Cookie.
  • Administrator zastrzega sobie prawo do dowolnej zmiany niniejszej Polityki Prywatności w zakresie przetwarzania Danych Osobowych, o czym poinformuje Użytkowników posiadających konta użytkownika lub zapisanych do usługi newsletter, za pośrednictwem poczty elektronicznej w terminie do 7 dni od zmiany zapisów. Dalsze korzystanie z usług oznacza zapoznanie się i akceptację wprowadzonych zmian Polityki Prywatności. W przypadku w którym Użytkownik nie będzie się zgadzał z wprowadzonymi zmianami, ma obowiązek usunąć swoje konto z Serwisu lub wypisać się z usługi Newsletter.
  • Wprowadzone zmiany w Polityce Prywatności będą publikowane na tej podstronie Serwisu.
  • Wprowadzone zmiany wchodzą w życie z chwilą ich publikacji.
Booking engine HOTRES.pl
Rezerwacja